lørdag 4. oktober 2008

Dagene flyr fra meg...


Dagene bare flyr fra meg nå den siste mnd. Blitt mye med scrappestafett, 2 uker alene med husstell, Felix og nesten full jobb. Men moro er det! :D Den siste oppgaven i stafetten ble laget i hu og hast fordi jeg jobbet til 18 og måtte lage siden fort som bare det for å rekke fristen. Tror dette er den simpleste siden jeg noen sinne har laget. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre noe mer på den.. Kan jo hende.. Kan også hende at jeg scrapper de bildene på nytt.. :lol: Denne har altså kun bazzill, litt bg mønster ark, sassafrass lass og heidi swapp hjerte.. og thickers.. :) 

I morgen.. (blir vel egentlig i dag for kl er 01.. ) så skal jeg møte Lula på strømmen!! :D Vi skal shoppe og kose oss på Bikuben og jeg gleder meg til å møte henne igjen :) På kvelden blir det 50årslaget til Mamma.. Så hele dagen er fylt opp med masse greier å gjøre.. Skal ta med kamera så jeg får foreviget kvelden og dagen da.. *knis* Ha en fin natt alle! :D

3 kommentarer:

Christine sa...

Kos dere masse, og hils Lula fra meg da :)

Nina sa...

Blir skikkelig misunnelig på den Bikuben turen altså :) Men kos deg!
Og du trenger ikke gjøre noe mer med den her Loen, jeg syns den er fin sånn som den er jeg...

Anonym sa...

Du den loèn syntes jeg var kanonfin!! Jeg digga den totalt, og du må for all del ikke undervurdere den. Bildene var også så stemningsfulle.... Nydelig.

Håper du hadde det kjekt med Lula!! :)

-klem-ae-