torsdag 23. oktober 2008

Scrappekrigens oppgave 2

Jeg henger fortsatt med i krigen på scrapping.no og vant faktisk avstemningen for laget vårt med dette bidraget. Dette var en lift av Fantapie... Veldig CS lift og absolutt ikke spesielt meg som liker litt stæsj på sidene mine. Jeg er sånn passelig fornøyd med denne.. digger bilde av pjoks da.. Han er så søøøøt... hihi... :) 

Kan jo si at jeg har kjøpt meg ny bil!!! :D oh yes.. var å skrev under papirene på bilen i dag og nå står den trygt i oppkjørslen min.. :) Gleder meg til å ta den i bruk... Kanskje jeg får kjørt den til Pih treffet :D 

Anyways.. en spennende dag i morgen! 

TFL

3 kommentarer:

Hege sa...

Syns LOen din var lekker jeg Yasmin! Du mestrer absolutt clean and simple! Nydelige farger og herlig bilde!

lillesmor sa...

Grattis med ny bil, og grattis med rundens vinnerbilag. Likte den loen veldig godt, og mener bestemt at den fikk min stemme;-). Likte bildet og arket du hadde brukt. Gjorde seg at det var litt bevegelse i mønsterpapiret!

Anne sa...

Var det du som hadde denne lo'en. da fikk du faktisk min stemme. utrolig flott lo, der det mønsterarket passet perfekt til bilde du har brukt.