søndag 12. februar 2012

Morsdag

I dag er det morsdag, og jeg har laget et lite kort til Svigermor. Min mor har jeg ikke fått laget til enda, det tenkte jeg å gjøre litt senere. :)

Jeg har kun brukt reste papir og ting jeg hadde liggende på dette kortet. Det ble helt greit! :)


Stemplet finner du på Bikuben. Det er fra Northstar Stamps. Papiret jeg har brukt er fra Basic Grey sin serien "Kissing Booth". Tror de små andre restene er noe gammel heidi grace jeg har hatt liggende. Hjertet er fra stanset ut fra en Tim Holtz dies. Jeg har malt med rødt og hatt på rødt glitter. Har pyntet med en enkel knapp og en hyssingstump.


Her i huset feires morsdagen med kake og fastelavens boller. :) Håper alle får en koselig morsdag!

Takk for at du tittet innom..

Today it's mothers day! I've made this small card for my mother inlaw just by useing small left over paper and pieces I had. I thought it came out kinda cute! :) Thanks for stopping by. And have a wonderful mothersday! :)

4 kommentarer:

*marion* sa...

Syns det ble lekkert eg , albumet under her er lekkert det også.
Kjekt at du lager liv i bloggen igjenn du er savnet klem Marion

TrineH sa...

Nydelig kort snuppa..din svigermor ble sikkert kjempeglad :) klem

-Aina- sa...

Gratulere med morsdagen♥
Synes det var kjempe fint og søtt kort du har laget jeg♥

Stine H sa...

Kjempefint kort!! :)