onsdag 13. februar 2013

Poppy Valentine


Det er snart Valentines day. Dette er jo en dag som blir feiret mer og mer her i Norge. Vibeke Spigseth har laget et herlig tag's ark i herlig Poppydesign stil! 




Det tok faktisk ikke så lang tid å lage denne tag'n som det kanskje kan se ut som. Det er det som er trikset og få enkle ting til å se kjempe avansert ut.. Jeg har kun brukt ting jeg fant på pulten når jeg lagde denne tag'n. Først printet jeg den ut på et av de nyeste mønsterarkene til Poppy nemlig "Old Letters" fra serien "be Creative". Deretter brukte jeg en liten bit blonde, en bit washitape, en dash med Tim Holtz Stains og noen roser, perler, litt bånd og en charm og den er ferdig! 

Valentines_poppydesign_2013

Dette tag's arket er super lett å bruke, print på hva du vil selv. Pynt det raskt og enkelt! Perfekt hvis du er litt sent ute med valentines kortene! :) 

Ha en trivelig Valentines day :) 

Yasmin-signatur

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Å - Yasmin! Jeg blir alltid så glad av å se det du lager! <3
Jeg er midt inne i papirtørke og har hendene fulle med garn, strikkepinner og heklenåler, men lengter tilbake til at gleden over papirene kommer. Det snur nok en dag! I mellomtiden nyter jeg dine kreasjoner! Takk søta!

annes paperfun sa...

Åh!!! Så stilig!!
Storklem til deg!
anne

Anonym sa...

Stumbled across your blog through Louise Nelson's! Love all the layers and colours and fun stuff you put into your work! Will definitely come back and visit again. :) Happy Valentines Day!

Ulrika aka LillBlomman sa...

En jättefin och romantsik tag! Gillar! Kramar!