fredag 1. februar 2013

Scraplifting with Inkido!

Inkido sponser i disse dager den russiske bloggen "Scraplifting". Jeg er en av gjestedesignerene på bloggen og har vært med på å scraplifte oppgaven som er for denne måneden.


Her er layouten vi skal scraplifte laget av fantastiske Bente Fagerberg :) 


og her ble resultatet mitt:

Her er vel nesten alt fra Inkido. Papirer, blomster, blonder og perler. Er bare noen få blomster fra Prima og Thickers fra American Crafts. :) Disse papirene er fra en tidligere sommerkolleksjon som Inkido kom ut med.. Synes de sarte blå papirene passe godt til å lage en baby layout.. Her er altså Collin bare 6timer gammel.. :) 


Metall bladene er også fra Inkido. Disse malte jeg med gesso for å tørke av det som var av ekstra maling. :) Rosene er av god kvalitet og har en herlig lys gul farge. :)


Har brukt masse forskjellige mønsterark på denne, elsker lag på lag! Se de nydelige perlene fra Inkido.. :) Jeg koste meg masse når jeg lagde denne siden. Tror virkelig ikke har sydd så mye på en layout sånn som dette.. Takk for at du tok turen innom meg! :) 

Inkido is sponsering a russian blog called "scraplifting". I'm one of the guest designers on that blog and this is my take on it! :) I've used Inkido products all the way on this page.. Love the way it came out. This is my youngest boy just 6 hours old. Thanks for stopping by! :)


7 kommentarer:

Bente Fagerberg sa...

Du er bare SÅÅÅ kjempeflink Yasmin!! Alltid like insprerende det du gjör. Denne kunne ikke väre mer perfekt, akkurat som den lille bebisen :-)

Mona sa...

Denne LOen er jo helt bedårende nydelig! <3

Ida / Little sa...

Så duse og fine papir og blomster og for et vakkert lite nurk! :)

Klem Ida

Petraso sa...

Kempe flott

Scrappegal sa...

Nyyyydelig vakkert!!!!!! :D :D

Merete/Scrappeguri sa...

Nyyydelig Yasmin!

unni's scrappeboble sa...

Aldeles nyyyydellig og så fint det er med maskinsømmene :)