fredag 27. september 2013

Goodbye for now 3rd Eye..

6 måneder på designteamet til 3rd Eye Crafts har bare flydd avgårde! Jeg har storkost meg med å leke med stempler, chipboard og bagdes laget av über talentfulle Karolina aka Drycha. Designteamet har vært fantastisk og jeg føler meg utrolig heldig som har fått være på team med de.

Vi på designteamet ble spurt om å plukke et favoritt stempel blant alle stemplene.. Snakk om en umulig jobb.. Lol :) Jeg valgte det stemplet jeg faktisk tar etter mest. Jeg bruker dette utrolig mye og synes det er råkult alle type prosjekter. Så siden dette er det jeg bruker mest, bestemte jeg meg for at dette er mitt ultimate favoritt stempel.


Det har vært utrolig inspirerende og ikke minst lærerikt å ha tatt del i dette herlige 3rd Eye designteamet! Her er mitt avslutningsprosjekt! Et lite canvas. :)

Jeg har brukt 3rd Eye Stempler og Chipboards. Og ikke minst så er papirene jeg har brukt gamle juleark fra Poppydesign! Jepp.. man tager hva man haver!! :)


Det er 5 forskjellige 3rd Eye stempler på denne; large dot, small dots, checkered, leaf og feathers! :)


Takk for at du svippet innom meg! Ha en kreativ dag! :)

My last post as designteam member for 3rd Eye.. Has been a fantastic last 6 months! Enjoyed every bit of it! Made a canvas with different 3rd Eye Stamps and chipboards! Thanks for stopping by today. Have a fantastic creative day!

3 kommentarer:

Sylvia sa...

Alldeles nydelig som vanlig:-))

Ha ei fin helg!!

Sylvia

Arnlaug sa...

Så utrulig nydelig!
Takk igjen for ei super helg! Var så hyggelig og møte deg og ikkje minst væra med på kurset ditt:-)

sannalippert sa...

sooo pretty! <3