mandag 14. oktober 2013

Love - Inkido Layout

I dag er det min tur over på Inkido bloggen (okey, i morgen tidlig da.. tjuvstarter litt på min egen) og jeg har lekt meg litt mer med "Happy Christmas" serien til Inkido. Jeg digger disse bakgrunnsarkene med det gamle treverket så jeg måtte bare lage en ny layout med de.


Her er jeg og Penny aka Bassa.. kjært barn har mange navn.. Dette bildet var tatt i mars i år.. masse snø ute.. :) Synes bildet ble litt søtt av oss..

Jeg hadde lyst til å holde alt i samme farge tone. Derav de hvit/beige fargene. Dette gjør at jeg og Bassa bare popper av arket. Bildet skal jo være i fokus! Takk for at du tittet innom meg i kveld! :)

New layout made as DT for Inkido! Love these new Christmas papers. This is me and my gorgeous dog Penny! :) Thanks for stopping by tonight!

1 kommentar:

Alina sa...

Lovely layout! The paper looks great indeed!