tirsdag 20. oktober 2020

Julehilsen - Kort - DT Papirdesign

Det er min tur på bloggen til papirdesign og det er så mye flotte nye juledies som har kommet fra Papirdesign, at jeg måtte lage et julekort jeg også. Jeg har lekt meg med den nye danseskøyte diesen som også kommet. I pakken finner du to dies slik at den får en skygge i tillegg. 

Det å finne annen bruk på stempler til andre anledninger er noe jeg synes er litt festlig. Her har jeg brukt bunadstempler til bakgrunn og det er ikke tvil i at jeg elsker tekstklistremerkene til Papirdesign. 


Jeg har stemplet, embosset, brukt gelato og splashet litt. Har du lyst til å lære å lage det kortet her, kan man melde seg på kurs på Rensvik, Kristiansund 30okt-31.okt. 


Produkter kjøpt hos Bikuben.com

Ark
Bazzill: Gold Foil 12x12
Dies
Papirdesign: PD2000394 - Skøyter
Stempel
Pynt
Medier
Embossingpulver - Gold Tinsel

Jeg deltar i følgende utfordringer med kortet mitt:


Ha en superfin tirsdag! 
Yasmin

1 kommentar:

Gitte sa...

Smukt julekort :-)