tirsdag 6. oktober 2020

Kort til en 40åring - Papirdesign

Min tur i Papirdesign bloggen i dag, og jeg har laget et kort til ei som ble 40år (lik meg selv), og jeg har faktisk brukt et bryllupsark fra som papir denne gangen. 


For å få en 3D effekt har jeg klipt opp sugerør i passende lengder, og limt de på. Gratulerer er stanset ut i gullfolie limt på toppen av blomster og bånd.  


Produkter funnet hos Bikuben
Papir
Papirdesign: PD18451 Bryllupsfest - Champagne i glassene
Bazzill: Gold Foil Kartong
Bazzill: Butter Cream
Stempler
Papirdesign:PD18476 - 100år
Dies
Papirdesign:PD190022 - Gratulerer 13
Papirdesign:PD17331 - Bladkrans
Blomster
Papirdesign:Hortensia, liten med perle - Beige
Papirdesign:Roser 1cm, hvit
Annet
Papirdesign:PD1900299 - Smil til Livet - Klistremerker
Seambinding Ribbon
American Crafts - Gold Foil Sugerør

Joing in these challenges with my card


Ha en fortreffelig tirsdag, håper du finner frem litt scrappesaker i dag. Scrappeklem fra meg. 

1 kommentar:

Gitte sa...

Super smukt kort :-)