tirsdag 9. februar 2021

Hurra, Skål! - Kort - DT Papirdesign

 Jeg har endelig fått lekt meg litt med de nye øl-arkene og de er jo perfekt til meg! En del av min jobb er faktisk å brygge øl. I dag deler jeg et kort til en som er gla i øl! 


For en moro dies dette ølglasset er! Her har jeg brukt deler av diesen til å lage glasset på kortet. Klipte vekk hanken. Hurra, skål - følger med i pakken når du handler ølglass diesen. 



Jeg brukte klart, litt chunky embossingpulver på glasset for å få illustrasjonen om en duggfrisk øl. I tillegg brukte jeg rustpaste på arkene her og der for å få en mer grungy effekt. 

Produkter brukt kjøpt på Bikuben
Ark
Dies
Dekor
Medier

Jeg er med disse utfordringene med kortet mitt: 


Jeg håper du får en nydelig og kreativ tirsdag! 
Scrappeklem fra Yasmin 

4 kommentarer:

Doris P. sa...

Wow! This is so cool! Thanks for joining us at Papercraft Challenge.

Kristin Langnes sa...

Så stilig og dekorativt kort.

Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege sa...

Knalltøft kort!
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

flossbite sa...

Wonderful creation! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge this month. Good luck!