mandag 22. februar 2021

The Proffessor - Herrekort - DT Korthobby

Det er mandag, vinterferie og litt overskya her i Trøndelagen, så vi holder oss under teppet. Tenkte jeg kunne dele et kort jeg har sysslet med for en liten stund tilbake, der jeg koste meg med masse deilige Tim Holtz produkter. 


 Stempelplaten jeg har brukt er fra Tim Holtz og heter "The Proffessor", den er helt super til tøffe mannekort! 


Stemplet proffessoren på akvarellpapir, og fargela raskt med litt distress ink. Jeg liker at den skal være shabby og grungy. Taggen bak proffessoren er farget av kaffe, og brukt en stencil for å lage mønster. 


Tannhjulene er stanset ut av den Sizzix dies og farget med rustpasta fra Finnabair. Jeg har lagt til pynt fra Tim Holtz, og prikkene er embossingpulver og litt splash ink! fra 13@rts. 


Selve kortet er en resinkonvolutt som jeg har dekorert. Lukkemekanisken er en knapp med tråd. 


Jeg har brukt disse produktene kjøpt hos Korthobby.no:

Stempler
Dies
Dekor
Medier

Jeg deltar i disse utfordringene med kortet mitt: 



Jeg håper du lager deg en god mandag! 
Klem fra Yasmin


10 kommentarer:

Irmelin Eriksson sa...

So stunning! Thanks for joining us this month at We Love 2 Create. Hugs from Dt-Irre

Faith A at Daffodil Cards sa...

WOW! This is amazing, beautifully made and a fabulous masculine make. Thank you so much for joining us in our Steampunk challenge at The Male Room Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
Faith DT

Please remember to copy and paste the challenge badge into your post. We want to spread the word about our challenges and it is a requirement we look for when choosing our winners and honourable mentions.

Ginny sa...

fab make, thanks for joining us at FnF :)

Let's Art Journal sa...

Wow, such a gorgeous card! All the details and layers that you created look so amazing, the patina and metallic embellishments are beautiful 😁. Thanks so much for joining us at Creative Artiste! Hugs,Jo x

Saphron sa...

WOW!!! This is exceptional! A piece of art!
Thanks for sharing with us at Penny's and good luck with your entry! :)
~ DT Saphron
Lemon Biscuit

Tracey@Hotchpotchcreations sa...

What a magnificent mixed media creation, I adore the stitching.. The professor sits so well surrounded by those rusty cogs. Thank you so much for joining our Creative Artiste Anything Mixed Media challenge. Creative wishes Tracey (DT)

Squdge sa...

Great project.

Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
Keep crafting!
Lj xx
DT
Crafter's Castle
crafterscastle.blogspot.com

Catrin Goodwin sa...

Waw - so much detail! Fab creation the vintage steampunk feel is fab! Thank you for joining us at Penny's. Hope to see you again.

MA-MI sa...

This envelope is a real Steampunk classic. Thank you for sharing your creative talents with us at The Male Room.

Maja, DT

Katrine E. Bråten sa...

Kanonlekkert kort. Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)