torsdag 25. april 2013

En liten settekasse - Poppystyle!

Jeg fortsetter min uke hos Poppydesign med en liten settekasse. Poppypapirer trenger ikke kun å bli brukt til layouter og kort. Men det er fantastisk til andre prosjekter også. Jeg har laget en liten settekasse som kan henges på veggen med poppy papirer og pynt.


Jeg har rett og slett brukt små rester på pulten til å dekorere inni denne settekassen. Kassen er faktisk prima emaballasje, så man skal ikke kimse på slike skatter altså! Den måler ca 11cm x 11cm..


Dette er guttene mine som heeelt nyfødte bebisser. Collin på venstre side og Felix på høyre. Jeg har også brukt stickers fra "Summer Breeze" serien. Den store cameo'n i midten er fra webster's pages og ellers har jeg pyntet med hjerte fra studio calico og en knapp fra prima. Jeg tror charmsen er fra bildmålarna. Takk for at du stoppet hos meg i dag! :) 

I'm continuing my week over at the Poppydesign blog and I'm doing so with this little box. I made it from a prima wood trinket box and painted it white. I've dekorated it with scrap pieces of paper from Poppy laying on my desk. The pictures are of my boys as babies. The cameo is from Webster's pages. Thanks you so much for stopping by my blog today! :) 



3 kommentarer:

Nora sa...

Nydelig Yasmin!
Guttene dine er jo helt skjønne, da som nå. Smart gjenbruk av Prima kassen da. Tror jeg skal ha en slik jeg også :)

Klem fra mæ

Synnøve sa...


Kjempesøt! Jeg har en sånn kasse et sted...

Klem fra Synnøve

Tone-Lill sa...

Kjempe nydelig! Jeg har ikke en slik kasse , men skulle gjerne ha hatt en og prøvd meg på å dekorere den for dette er jo bare lekkert :)