onsdag 3. april 2013

New Designteam!!

Jeg er bare så overhappy over å endelig kunne si det høyt at jeg er en del av 3rd Eye sitt designteam for de neste 6mnd!! :)

I'm so happy and super excited that I can finally announce that I'm a part of the 3rd Eye designteam for the next 6 upcoming months!! :) 


3rd Eye er en polsk produsent som som produserer høy kvalitets gummi stempler 100% designet av fantastiske Drycha! Stemplene er perfekte for scrapbooking, art journal, kortlaging og mer. Finn ditt favoritt design i 3rd Eye sin Online butikk. (De har international shipping) Følg linkene nedenfor til å finne online butikken, bloggen, Pinterest board og lik dem på facebook! :)


3rd Eye is polish brand with high quality rubber stamps designed in 100% by Drycha.
Stamps are perfect for scrapbooking, art journaling, cardmaking and more!
Find Your favourite design!
You can visit 3rd Eye at their online store (they ship internationally), blog (with inspirations and challenges), follow 3rd Eye Pinterest board or like them on facebook!
Gleder meg!! Dette blir gøy! 

4 kommentarer:

Tone K. sa...

Yuhuuu !!!! Gratulerer så mye Yasmin !!!
De er heldige som får deg på laget :)
Gleder meg til å se hva du lager :)
Grattis igjen :)
klem

Unknown sa...

Velfortjent, Yasmin!!

Merete/Scrappeguri sa...

Gratulerer så mye Yasmin! Gleder meg å følge deg!

Bente Fagerberg sa...

GRATLERER så masse Yasmi!!
Nå skal jeg snart ta en tur over for å kikke på stemplene....