mandag 1. april 2013

Hvitveis - Utfordring hos Inkido

Min tur i dag på Inkido bloggen og jeg fikk den æren av å lage månedsutfordringen denne gangen! Heldig altså!! :) Jeg liker utfordringer og jeg er ikke så god på å kombinere de med andre ting.. Jeg ser at mange er super flinke til å lage til både 3-4 utfordringer på samme prosjektet. Men jeg prøver i allefall å være med på noen..


Her er i allefall denne månedens utfordring på Inkido bloggen: 
Lag en layout eller et kort der du bruker en stencil og stempling til å lage bakgrunn på prosjektet ditt.. 

Slik ble min layout:
Jeg har brukt en tidligere kolleksjon fra Inkido til å lage denne layouten. Papirene er fra serien "Sunshine" som er en nydelig sommerlig serie. Lengter etter våren jeg altså så det ble et litt vårlig bilde jeg scrappet denne gangen. Dette er datteren til et vennepar av oss. 


Et nærbilde av stensilen og stemplingen. Blomstene og bladene er også fra Inkido.
Takk for at du stakk innom meg.. Har du lyst til å være med på utfordringen? Hopp over til Inkido bloggen for detaljer om innlevering. Takk for at du stoppet innom meg! :)

My turn today over at the Inkido blog and I've made this months challenge!! All you have to do to be apart of it is to create a project using a stamp and a stencil to create your background. For further details please head on over to the Inkido blog and check it out :) Thanks for stopping by my blog today! :)


2 kommentarer:

sannalippert sa...

beautiful page, Yasmin!

Monica sa...

oh cool I saw this on FB in PaperPeople.. I loved it.. great design!!