tirsdag 30. april 2013

Et tagkort med Art Anthology

Yasmin gjør ting hun ikke er så god på.. Dette er vel egentlig grei start på denne posten. Jeg er ingen tag mester.. Anne Kristine Holt er en mester, Tim Holtz er en mester.. Jeg bare prøver.. hehehe :) Jeg har spayet og sprutet og holdt på for å lage dette tagkortet som jeg liker å kalle det. Men guuud så gøy det var!


Jeg har brukt tre forskjellige Colorations sprayer for å lage bakgrunnen på kortet mitt. Fargene jeg brukte var "Timeless", "Patience" og "Juicy". 

Jeg sprayet fargene på non-stick matten min og gne tag'n i fargene. Deretter stemplet jeg med stempler fra 3rd Eye for  å lage mer liv i bakgrunnen. Stemplet også en tekst fra Tim Holtz. Løvet er resist canvas fra Prima. De fikk seg en lett spray med "Fern Leaf" og "Timeless" Coloration. De blander seg så fint sammen. Hadde også på litt distress ink Vintage Photo for å få kantene litt mer eldet. 


Sommerfuglen er stemplet på samme arket hvor jeg laget Art Anthology Velvet sommerfulger. Det er en tutorial på de som du finner i linken ovenfor :) Sommerfuglen er fra 3rd Eye.. :) 
Båndet er også farget med Timeless colorations.  Det var så moro å lage denne tag'n så det blir nok fler fremover.. :) Takk for at du stoppet innom meg i dag! 

It's my turn over at the Art Anthology blog today and I just wanted to show you this tagcard I made! You can read this whole post in english over at the Art Anthology blog. This was so much fun making this tag. The stamps are from 3rd Eye, besides the text witch is a Tim Holtz one :) Thanks for stopping by today! 

1 kommentar:

Tone-Lill sa...

Morsom og creative tag, liker fargene :)